Log in

Werken bij Finhill


Finhill BV in Hilversum is van traditioneel administratiekantoor gegroeid naar de koploper op het gebied van digitaal administreren. Daarnaast geven wij ondernemers financieel advies, begeleiden wij start-ups en bieden wij aanvullende diensten als wagenpark-beheer en secretariŽle ondersteuning. Voor ons bruisende, maar vooral gestaag groeiende bedrijf zijn wij op zoek naar nieuwe collega's.
 
Servicemedewerker salarisadministratie (FT/PT)

Kom jij werken bij een Top 6 kantoor? Wij zoeken een enthousiaste collega met MBO werk- en denkniveau met minimaal 3 jaar relevante boekhoudkundige werkervaring. Affiniteit met ICT is een prť. Verder zijn goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal en cijfermatig inzicht van groot belang. Je beheerst software als NMBRS. Verder ben je communicatief sterk, kan je goed omgaan met tijdsdruk, ben je zelfstandig en stressbestendig, zeer accuraat, rekenvaardig en proactief.
 
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de loon/salarisadministratie die wij verzorgen voor diverse klanten.
  • Je verricht grotendeels zelfstandig de werkzaamheden binnen onze geautomatiseerde werkomgeving.
  • Je controleert en verwerkt vaste en variabele personeelsmutaties en onderhoudt het contact met onze klanten.
  • Je bent op de hoogte van nieuwe (overheids)regelgeving en kan onze klanten daarover informeren.
  • Je bent integer. Het verwerken van vertrouwelijke gegevens vraagt discretie van je. 
Interesse in deze functie?
Stuur of mail een korte motivatiebrief en CV naar:

Finhill BV
T.a.v. afdeling Personeelszaken
Postbus 399
1200 AJ Hilversum
of mail naar H. Stoop, directeur Finhill: info@finhill.nl

Misschien ben je op zoek naar deze leuke baan?


Servicemedewerker financiŽle logistiek (FT/PT)
Voorheen: boekhouder

 
Wij zoeken een enthousiaste collega met MBO werk- en denkniveau met minimaal 3 jaar relevante boekhoudkundige werkervaring. Affiniteit met ICT is een prť. Verder zijn goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal en cijfermatig inzicht van groot belang. Je beheerst software als AccountView en ELVY. Verder ben je communicatief sterk, zelfstandig, zeer accuraat, rekenvaardig en proactief.
 
In deze functie werk je, in een gezellig team bij een Top 6 Kantoor, mee aan:
  • Verwerking van digitale bestanden (in- en verkoop facturen en bankafschriften).
  • BTW aangiftes.
  • Debiteuren- en crediteurenbeheer.
  • Overige administratieve werkzaamheden.
  • Daarnaast stel je diverse rapportages op en werk je deze bij. 
Interesse in deze functie?
Stuur of mail een korte motivatiebrief en CV naar:

Finhill BV
T.a.v. afdeling Personeelszaken
Postbus 399
1200 AJ Hilversum
of mail naar H. Stoop, directeur Finhill: info@finhill.nl

Of is dit iets voor je?


Servicemedewerker binnendienst
(24 tot 40 uur per week)  
Kom werken bij ons Top 6 kantoor! Wij zoeken een enthousiaste, klantvriendelijke collega met een afgeronde MBO niveau 4 opleiding. Je hebt affiniteit met administraties en bent dienstverlenend ingesteld. Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken. Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal is van groot belang. Verder ben je communicatief sterk, accuraat en proactief. De eerste periode krijg je bij ons Ďtraining on the jobí..
 
In deze functie ben je verantwoordelijk voor:
  • Het aannemen van de telefoon en het verwelkomen van gasten
  • Het maken van facturen
  • Het maken van incasso-batches
  • Het beheren van verzekeringsportefeuilles
  • Wagenparkbeheer 
Interesse in deze functie?
Stuur een korte motivatiebrief en CV naar:

Finhill BV
T.a.v. afdeling Personeelszaken
Postbus 399
1200 AJ Hilversum
Meer informatie of vragen over deze functies? Neem contact op met H. Stoop, directeur Finhill: 035 - 6247010
 

Finhill BV

Afdeling Personeelszaken
Postbus 399
1200 AJ Hilversum

info@finhill.nl