Log in

Werken bij Finhill


Finhill BV in Hilversum is van traditioneel administratiekantoor gegroeid naar de koploper op het gebied van digitaal administreren. In 2018 behaalden wij de Top 6 van de meest innovatieve kantoren van Nederland. Wij ondersteunen MKB en ZZP bij hun administratie en proberen dit zo makkelijk mogelijk te maken, we geven ondernemers financieel advies, begeleiden start-ups en bieden wij aanvullende diensten als wagenpark-beheer en secretariële ondersteuning. Voor ons bruisende, maar vooral gestaag groeiende bedrijf zijn wij op zoek naar nieuwe collega's.

Medewerker salarisadministratie (FT/PT)

Kom jij werken bij één van de beste kantoren van Nederland? Wij zoeken een enthousiaste collega met MBO werk- en denkniveau met minimaal 3 jaar relevante boekhoudkundige werkervaring. Affiniteit met ICT is een pré. Verder zijn goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal en cijfermatig inzicht van groot belang. Je beheerst software als NMBRS. Verder ben je communicatief sterk, kan je goed omgaan met tijdsdruk, ben je zelfstandig en stressbestendig, zeer accuraat, rekenvaardig en proactief.
 
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de loon/salarisadministratie die wij verzorgen voor diverse klanten.
  • Je verricht grotendeels zelfstandig de werkzaamheden binnen onze geautomatiseerde werkomgeving.
  • Je controleert en verwerkt vaste en variabele personeelsmutaties en onderhoudt het contact met onze klanten.
  • Je bent op de hoogte van nieuwe (overheids)regelgeving en kan onze klanten daarover informeren.
  • Je bent integer. Het verwerken van vertrouwelijke gegevens vraagt discretie van je. 
Interesse in deze functie?
Stuur of mail een korte motivatiebrief en CV naar:

Finhill BV
T.a.v. afdeling Personeelszaken
Postbus 399
1200 AJ Hilversum
of mail naar H. Stoop, directeur Finhill: info@finhill.nl

Finhill BV

Afdeling Personeelszaken
Postbus 399
1200 AJ Hilversum

info@finhill.nl